Politica de Retur
S.C. GRESON TRADE S.R.L.
| In baza legislativa: Ordonanta de urgenta Nr.34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare: Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, ambalajul original sa fie in alta cutie,sau sa fie infoliat). Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. Exceptiile: Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse: a. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. ori documentatie lipsa (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 24 de ore de la receptionarea produsului). Produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr-un termen de maxim 14 zile. b.Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale desigilate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc. Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3 ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri repetate savarsite de client, inclusiv pentru refuzuri constant si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila. Va rugam sa se verifice integritatea fizica a coletelor in momentul in care se primesc de la firmele de curierat, in prezenta curierului si sa se ceara intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Daca se cumpara mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, asigura-ti-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs. Termenul de solutionare a reclamatiei va fi de maxim 10 zile de la data primirii coletului continand produsul reclamat, pentru orice alt motiv care excede prevederile Legii 449/2004, OG 21/1992 si OUG 34/2014. Daca doriti returnarea produsului in cele 14 zile , va rugam sa ne adresati o notificare scrisa la adresa office@greson.ro in care sa specificati : - numele pe care a fost achizitionat produsul - numarul comenzii / numarul facturii care a insotit livrarea Rambursarea banilor se va face online intr-un cont IBAN.. In acest caz vom avea nevoie de un Cont Bancar si de un nume al detinatorului de cont. Dreptul de retur în 14 zile se adresează clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.homrbrand.ro Atenție! Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online și livrate prin curier. Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice. Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate cu acesta. |